Food concepting Van verpakking tot online promotiemateriaal
Bij Sterke Zaak zijn we helemaal thuis in de wereld van Food. Van offline tot online. Sterke Zaak denkt graag mee in het totaalplaatje als het gaat om unieke foodcontent. Van verpakkingen tot online promotiemateriaal en alles wat er tussen zit! Onze specialisten staan voor je klaar.
De Food Content Club
Samenwerken met een team van specialisten
De wereld van food blijft ons verrassen. Sterke Zaak vormt samen met een team van specialisten de Food Content Club. Foodprofessionals van A to Z. Samen halen we het beste uit je merk of product, we maken unieke foodcontent zonder overbodige opsmuk.
Verpakkingsdesign
Project Boulanger
Het begint bij een pakkende verpakking. Dit is vaak het eerste contactmoment met jouw product! Sterke Zaak heeft diverse verpakkingsontwerpen vormgegeven, zo ook voor het chocolade merk Boulanger.
De lekkerste chocolade verdient de mooiste verpakking. Sterke Zaak realiseerde de complete rebranding. Inclusief restyling logo, huisstijl, packaging, campagnes, winkelinrichting (i.s.m. Marijn de Kok Interieurarchitecten), website, animaties, fotografie en nog veel meer.
Reclamecampagne
Project Wild Mill - Cheers to Cheese
Een reclamecampagne is ideaal om jouw merk onder de aandacht te brengen bij een breed publiek. Hoe we de campagne invullen, dat bespreken we samen. Dit is afhankelijk van het doel en jouw budget.
Voor zowel de Cheers to the Summer als Cheers to Cheese campagne van Wild Mill heeft Sterke Zaak zich sterk gemaakt voor vormgeving van de campagne uitingen.
Inspiratie Websites
Project Peulvruchten.nl
Eten begint met inspiratie. Sterke Zaak heeft een inspiratieplatform ontwikkeld met slimme oplossingen. Bijvoorbeeld de receptentool.
Peulvruchten.nl is een inspiratieplatform waar je alles leest over over erwten, bonen en linzen, van recepten tot informatie. Sterke Zaak ontwikkelde naast de nieuwe website ook de huisstijl, het social media design en de promopakketten voor peulvruchten.nl.
Online merkbeleving
Project Jeremy's Relish
Door online merkbeleving breng je jouw product onder de aandacht bij jouw doelgroep. Het doel van online merkbeleving is het creëren van meer betrokkenheid van de bezoeker bij het merk. Zorg dus dat je online goed vindbaar bent. Sterke zaak heeft een aantal handige tools ontwikkeld om dit te realiseren. Denk aan een Store Locator, een receptentool, informatiekaarten met producteigenschappen en veel meer. Dit alles binnen de complete stijl van jouw product.